UA
Правила азартних ігор

Утверждено приказом
Общества с ограниченной ответственностью
«Конкуерор» от 12.08.2021 г. № 7

ПРАВИЛА АЗАРТНИХ ІГОР
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНКУЕРОР»

1. Загальні положення:

1.1. З правилами проведення кожної окремої азартної гри казино у мережі Інтернет Гравець зобов’язаний ознайомитись перед початком гри у відповідну азартну гру на Веб-сайті або через Мобільний додаток.

2. Правила азартної гри «Баккара» та її варіантів

2.1. Загальні правила гри «Баккара»

Дві карти видаються для банкіра (дилера), та дві карти видаються для гравця/Учасника азартної гри. Карта «Туз» коштує 1 бал; Карти «10», «J», «Q» та «K» коштують 0 балів. Усі інші карти варті їх зазначеному на карті номіналу. Кожна пара оцінюється додаванням двох карт разом за модулем (ділення з остачею) 10 (тому, якщо у вас є 5 і 6, це коштує 1, тому що 5 + 6 = 11 = 1 (за модулем 10).

Якщо гравець/Учасник азартної гри має 0,1,2,3,4,5 балів, тоді гравець/Учасник азартної гри отримує третю карту, якщо тільки рука банкіра не має суми очок 8 або 9. Рука гравця/Учасника азартної гри тепер вважається закінченою.

Якщо сума очок банкіра складає 3 *і* гравець витягнув третю карту, яка не варта номіналу 8, банкір отримує третю карту.

Якщо сума очок банкіра складає 4, а гравець витягнув третю карту, яка за своїм номіналом становить 2,3,4,5,6,7, то банкір отримує третю карту. Якщо сума очок руки банкіра складає 5, а гравець витягує третю карту, номіналом 4,5,6,7 банкір отримує третю карту.

Якщо сума очок банкіра становить 6, а гравець витягнув третю карту, яка варта за своїм номіналом 6 або 7, то банкір отримує третю карту. В такому випадку виграє рука, яка має найбільший підсумок.

Клієнти можуть зробити ставку: рука гравця виграє, рука банкіра виграє, обидві руки рівні.

2.2. Точні правила гри «Баккара»

Правила певних варіантів «Баккари» можуть відрізнятись, перед тим, як почати грати Учасник зобов’язаний впевнитись в тому що розуміє правила гри, та ознайомитись з правилами конкретної гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

Виплати виграшів здійснюються відповідно до правил гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

3. Правила азартної гри «Red Dog» та її варіантів.

3.1. Загальні правила гри «Red Dog» Порядок карт - Туз (найвищий), K, Q, J, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2. Здаються дві карти. Якщо вони мають сусідні за своїм номіналом значення (наприклад, 9 і 8 або 4 і 5, але НЕ Туз і 2), азартна гра вважається зіграною в нічию, а виплата по ній здійснюється з коефіцієнтом «1,00».

Якщо карти мають однакове значення (наприклад, дві 3-йки, або дві 5-тірки), гравець/Учасник не має права збільшити свою ставку у цьому раунді. В іншому випадку гравець/Учасник може збільшити свою ставку. Потім здається третя карта. Якщо карти були однаковими, а третя карта також є аналогічною за своїм номіналом до двох попередніх (наприклад, третя 3-йка, або третя 5-тірка), гравець/Учасник виграє.

Якщо третя карта не аналогічна за своїм номіналом двом попереднім ставка повертається гравцю/Учаснику. Якщо третя карта за своїм номіналом знаходиться у вартості між першими двома, гравець/Учасник виграє. У всіх інших випадках гравець/Учасник програє.

3.2. Точні правила гри «Red Dog»

Правила певних варіантів «Red Dog» можуть відрізнятись, перед тим, як почати грати Учасник зобов’язаний впевнитись в тому що розуміє правила гри, та ознайомитись з правилами конкретної гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

Виплати виграшів здійснюються відповідно до правил гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

4. Правила гри онлайн слот машин (онлайн ігрові автомати) та їх варіантів

4.1. Загальні правила онлайн слот машин (онлайн ігрові автомати)

Основна гра: гравець/Учасник вибирає суму, на яку бажає зіграти, за допомогою екранних кнопок для збільшення або зменшення суми ставки. Завжди є мінімальна сума на яку можна зробити ставку, і, як правило, максимальна сума Яку можна поставити в конкретній грі. Коли гравець/Учасник встановив суму ставки, натискається кнопку «Spin» або «Грати» або будь яку іншу кнопку яка чітко позначена (іноді текстом, іноді значком)для старту гри. Це призводить до обертання “котушок” машини (це комп’ютеризована анімація): кожна котушка - це стовпець на екрані, який показує принаймні три піктограми, згруповані в горизонтальні рядки. Якщо принаймні три однакові піктограми з’являються зліва направо на «котушці», уздовж лінії виграшу, гравцеві буде нараховано суму грошей (виграшу), яка вказана в таблиці та доступна гравцю/Учаснику на екрані гри у розділі довідка гри.

Наприклад, три однакові знаки на «котушці» призведуть до виплати 20% ставки гравця, чотири однакові знаки призведуть до виплати 75% ставки, а п’ять однакових знаків можуть призвести до виплати 120% ставки Гравця (цифри наведені, наприклад, і не обов’язково відповідають будь-якій грі).

Виграшна лінія - це безперервна лінія зліва направо на «котушках», яка описана на сторінці довідки для гри та за якою здійснюється виплата, якщо на ній з’являється достатньо однакових знаків. Приклади гри з 3 «котушками», 3 рядками та 3-рядкової гри з 5 «котушками» наведені нижче (X вказує, де повинні відображатися значки):


Гравець/Учасник може натиснути кнопку «Грати» або іншу кнопку що призводить до гри під час обертання «котушок», щоб негайно зупинити їх. Це не надає гравцеві/Учаснику переваги, але дозволяє прискорити ігровий процес за рахунок скорочення часу анімації.

Стандартні функції онлайн слот машин: більшість ігор тепер пропонують знаки «Wildcard» та безкоштовні обертання (гра), окрім звичайних ігор. «Wildcard» може замінити будь-який знак для того, щоб заповнити виграшну лінію, така заміна можлива лише один раз (тому, якщо можливі дві виграшні лінії, але вони вимагають різних значків, підстановкою створюється лише одна виграшна лінія). Безкоштовні обертання не повинні відображатися на виграшній лінії: як тільки в грі в будь-якому місці з’являються три знаки безкоштовного обертання, гравцеві надається кілька безкоштовних обертань (тобто ставок, за які Компанія сплачує ставку замість Учасника).

Кількість безкоштовних обертань визначається випадковим чином, але кількість безкоштовних обертань що надаються буде більшою, якщо більше трьох знаків безкоштовних обертань випаде разом.

Автоспін (автогра): замість того, щоб натискати «Spin», «Грати», або іншу кнопку що призводить до запуску гри кожного разу, гравець/Учасник може вибрати фіксовану (зазвичай 10, 25 і 50) кількість спінів (ігор), на які буде здійснено ставку, і вибрати Автоспін. Після цього можна спостерігати за обертанням «котушок» та виграшами. За допомогою Автоспін гравець/Учасник може вибрати автоматичне зупинення Автоспіну, коли певна сума виграна або програна.

Додаткові функції: Деякі ігри можуть мати «Унікальні властивості» що можуть додавати додаткові механіки до гри. Такими додатковими механіками можуть бути:

  • Клейкі символи: коли на «котушці» з’являються певні знаки, вони залишаються на «котушці» (вона не обертається) протягом заданої кількості обертів. Це покращує шанси гравця на перемогу.
  • Знаки що переміщуються: коли певні знаки з'являються на «котушці», вони залишаються на «котушках», але зміщуються на одну «котушку» вліво при кожному наступному обертанні, доки вони не досягнуть першої «котушки». На наступному оберті після цього вони зникають, і гра продовжується за стандартними правилами.

Покращені безкоштовні обертання: за своїми наслідками це безкоштовні обертання, але знаки для безкоштовних обертань виплачують більші суми, ніж зазвичай.

  • Джекпоти: кожного разу, коли з’являються певні символи, вони додаються до лічильника. Коли лічильник досягає фіксованого значення (наприклад, 3, 4 або 5), гравець отримує за нього джек-пот.

4.2. Точні правила онлайн слот машин (онлайн ігрові автомати)

Правила певних варіантів онлайн слот машин можуть відрізнятись, перед тим, як почати грати Учасник зобов’язаний впевнитись в тому що розуміє правила гри, та ознайомитись з правилами конкретної гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

Виплати виграшів здійснюються відповідно до правил гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

5. Правила гри «Blackjack» та її варіантів

5.1. Загальні правила гри «Blackjack»

Туз може бути зараховано як 1 або 11 балів, карти номіналом 2 до 9 відповідно до їх номіналу, а десятки та карти K,Q, J – як десять балів.

  1. Вартість руки – це сума значень окремих карт. Крім того, «Blackjack» – це найвища рука, що складається з туза та будь-якої 10-бальної карти, і вона перевершує всі інші 21-очкові руки.
  2. Після того, як гравець/Учасник зробив ставку, дилер видає по дві карти кожному гравцеві і дві карти собі. Одну зі своїх карт дилер здає лицьовою стороною вгору. Карту, що стоїть лицьовою стороною донизу, називають «закритою картою».
  3. Якщо у дилера відкрита карта туза, він запропонує зробити додаткову ставку під назвою «страхування». Ця додаткова ставка виплачується 2 до 1, якщо карта дилера є будь-якою 10-бальною картою. Страхові ставки необов’язкові і не можуть перевищувати половини початкової ставки.
  4. Якщо у дилера відкрита карта номіналом 10 або туз (після того, як запропоновано страховку з показом туза), дилер дивиться на свою карту обличчям вниз, щоб побачити, чи є у нього Blackjack. Якщо у дилера Blackjack, то він негайно переверне карту.
  5. Якщо у дилера дійсно є Blackjack, тоді всі ставки (крім страхування) програють, якщо у гравця також є Blackjack, тоді це призведе до «push» (повернення ставки). У цей момент дилер розраховує страхові ставки.
  6. Гра починається з гравця зліва від дилера. Нижче наведено варіанти, доступні гравцеві:
    • «Stand» - гравець залишається зі своїми картами.
    • «Hit» - гравець бере ще одну карту (і більше, якщо він бажає). Якщо ця карта призводить до того, що загальна кількість очок гравця перевищує 21 (відомий як «breaking»-злом або «busting»-перебір), він програє.
    • «Double» – подвоєння - гравець подвоює свою ставку і отримує одну і лише одну карту.
    • «Split» – якщо у гравця є пара або будь-які дві 10-очкові карти, він може подвоїти ставку та розділити свої карти на дві окремі руки. Дилер автоматично видає кожній карті другу карту. Потім гравець може нормально робити «hit», «stand» або «double». Однак при дії «split» двох тузів кожен туз отримує лише одну карту. Іноді дія «double» після дії «split» не дозволяється. Якщо гравець отримує десятку і туз після дії «split», то це рахується 21 очко, а не Blackjack. Зазвичай гравець може продовжувати повторну дію «split» загалом на чотири руки. Іноді повторна дія «split» двох тузів не дозволяється.
  7. Після того, як кожен гравець зробив свій хід, дилер перевертає свою закриту карту. Якщо у дилера 16 очок або менше, він витягне ще одну карту. Особлива ситуація виникає, коли у дилера є туз і будь-яка кількість карт на загальну суму шість очок (відоме як «soft 17» ). За деякими столами дилер також може вчинити дію «hit» із «soft 17» .
  8. Якщо дилер перевищить 21 очко, тоді виграє будь-який гравець, який ще не програв.
  9. Якщо дилер не програє, тоді виграє більша сума балів між гравцем та дилером.
  10. Виграшні ставки виплачуються у форматі «even money», за винятком того, що Blackjack, який виграє, виплачується 3 до 2.

5.2. Точні правила гри «Blackjack»

Правила певних варіантів гри «Blackjack» можуть відрізнятись, перед тим, як почати грати Учасник зобов’язаний впевнитись в тому що розуміє правила гри, та ознайомитись з правилами конкретної гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

Виплати виграшів здійснюються відповідно до правил гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

6. Правила гри «Рулетка» та її варіантів

6.1. Загальні правила гри «Американська рулетка»

Колесо американської рулетки складається з 38 пронумерованих проміжків: цифр від 1 до 36, нуля та подвійного нуля. Макет ставок складається з кожного окремого числа, а також безлічі ставок “зовні” на комбінації чисел. Після того, як гравці роблять свої ставки, дилер обертає колесо і м'яч, і через кілька секунд м'яч потрапляє в один з пронумерованих проміжків.

У наступній таблиці відображаються доступні ставки, виграш (на основі «один до одного») та ймовірність виграшу за правилами США.

Ставка Виплата Вірогідність виграшу Перевага Організатора
Red (червоне) 1 47.37% 5.26%
Black (чорне) 1 47.37% 5.26%
Odd (непарне) 1 47.37% 5.26%
19 до 36 1 47.37% 5.26%
1 до 12 2 31.58% 5.26%
25 до 36 2 31.58% 5.26%
Six line (6 номерів) 5 15.79% 5.26%
First five (5 номерів) 6 13.16% 7.89%
Corner (4 номерів) 8 10.53% 5.26%
Street (3 номерів) 11 7.89% 5.26%
Split (2 номерів) 17 5.26% 5.26%
Будь-який точний номер 35 2.63% 5.26%

6.2. Загальні правила гри «Європейська рулетка»

Європейська рулетка – це рулетка, на якій грають на колесі з 37 цифрами, лише з одним нулем. Виплати така ж, як і в американській рулетці. Однак, враховуючи що подвійний нуль відсутній на колесі, перевага організатора зменшується до 1/37, або 2,70%, за всіма ставками.

6.3. Точні правила гри «Рулетка»

Правила певних варіантів гри «Рулетка» можуть відрізнятись, перед тим, як почати грати Учасник зобов’язаний впевнитись в тому що розуміє правила гри, та ознайомитись з правилами конкретної гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

Виплати виграшів здійснюються відповідно до правил гри на відповідній сторінці такої гри на веб-сайті або в мобільному додатку Компанії.

7. Правила прийому ставок

7.1. Ставки та участь у азартних іграх здійснюються відповідно до Правил організатора азартних ігор

7.2. Компанія не несе відповідальності за технічні збої в роботі обладнання або переривання доступу до мережі Інтернет.

7.3. Ставки і виплати по ним здійснюються відповідно до значень занесених до онлайн-системи організації та проведення азартних ігор Компанії.